دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

وبلاگ پسرم قبل از پا گذاشتن به دنیای من

قطره کوچولو - آموزش تصویری چرخه آب از زبان قطره

1391/4/19 18:49
نویسنده : بابا دانیال
2,356 بازدید
اشتراک گذاری

www.bandarstudents.blogfa.com

 

سلام دوست خوبم

من قطره کوچولو هستم ، یعنی یک قطره ی کوچک آب .

 

www.bandarstudents.blogfa.com

 

خورشید به من می تابد .

 

www.bandarstudents.blogfa.com

من کوچک و کوچک تر می شوم .

 

www.bandarstudents.blogfa.com

اووه ! من دارم به بالا کنار ابرها می روم .

 

www.bandarstudents.blogfa.com

به دوستانم نگاه کنید .

ما به هم شبیه هستیم .

 

www.bandarstudents.blogfa.com

اینجا واقعا سرد است .

من اینجا را خیلی دوست دارم .

 

www.bandarstudents.blogfa.com

به من نگاه کنید .

من بزرگ و سنگین می شوم .

 

www.bandarstudents.blogfa.com

 از آسمان به پایین می افتم .

 

www.bandarstudents.blogfa.com

من الان کجا هستم ؟

بله ، من در رودخانه هستم .

 

www.bandarstudents.blogfa.com

دوستان من هم مانند من بزرگ و سنگین می شوند

 و از آسمان به زمین می افتند .

بعضی از آن ها در زمین فرو می روند .

 

www.bandarstudents.blogfa.com

رودخانه با سرعت حرکت می کند .

 

www.bandarstudents.blogfa.com

اوه ! آبشار !

 

www.bandarstudents.blogfa.com

اینجا کجاست ؟

 

www.bandarstudents.blogfa.com

من این جا تمیز می شوم .

 

www.bandarstudents.blogfa.com

این جا تاریک است .

من کجا هستم ؟

 

www.bandarstudents.blogfa.com

اوووووه !

 

www.bandarstudents.blogfa.com

من باز هم در لیوان هستم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)